اقتدار ارتش خار چشم دشمنان است
کد خبر: 3748865
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

اقتدار ارتش خار چشم دشمنان است

گروه سیاسی- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ نزاجا گفت: اقتدار ارتش همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته و در دل معاندان نظام و انقلاب رعب و وحشت ایجاد کرده است.

اقتدار ارتش؛ خارچشم دشمنان است

به گزارش ایکنا از البرز، امیر سرتیپ دوم ستاد عباسعلی اسدی صبح امروز، 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز، اظهار کرد: امروز روز نخست هفته دفاع مقدس است، روزی که آغاز رشادت‌ و ایستادگی‌ رزمندگان این مرزو بوم در برابر دشمنان را رقم زد.
وی با اشاره به وجود 5 هزار و ۱۰۰ شهید البرزی، افزود: شهیدان با جانفشانی پای‌کار ایستادند و از کشور و ناموس خود دفاع کردند و به همت آن‌ها حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد.
امیر سرتیپ اسدی رمز موفقیت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با دشمنان را روحیه شهادت طلبی و ایثارگری متاثر از فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: در جنگ تحمیلی دو ابرقدرت شرق و غرب و 23 کشور از صدام حمایت کردند اما ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورایی پیروز میدان شد.
این مسئول بیان در ادامه بر تقویت روحیه جهادی تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی نیروهای مسلح با وحدت، همدلی و حفظ روحیه جهادی توانسته‌اند به یک الگو در جهان تبدیل شوند و هیچگونه وابستگی به بیگانگان نداشته باشند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ نزاجا با اشاره به تجهیزات و امکانات نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایران با ساخت پهبادهای پیشرفته، ناو جنگی، توپخانه‌های پیشرفته به مرحله‌ای رسیده است که قدرتش بر همگان مشخص شده و این قدرت سد محکمی در برابر نقشه‌های شوم دشمنانی است که خیال تعرض به این آب و خاک را دارند.
وی گفت: امروز اقتدار ارتش همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته و در دل معاندان نظام و انقلاب رعب و وحشت ایجاد کرده است که این اقتدار با هوشیاری، وحدت و تکیه بر خداوند روز به روز نیز بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام

captcha