لزوم توجه به فرهنگ غنی اسلامی در مدارس/ مجالس امام حسین(ع) عامل دشمن‌شناسی باشد
کد خبر: 3748866
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری:

لزوم توجه به فرهنگ غنی اسلامی در مدارس/ مجالس امام حسین(ع) عامل دشمن‌شناسی باشد

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه کوهبنان گفت: مجالس امام حسین(ع) باید عامل دشمن‌شناسی باشد؛ یزیدشناسی به روز باید مد نظر باشد و از راه عزاداری، انحرافات را باید کشف کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 30 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: عزاداری برای حضرت سیدالشهدا(ع) یکی از عوامل بیداری و بصیرت است؛ لذا بایستی همواره به یاد امام حسین(ع) باشیم.
وی تأکید کرد: مجالس امام حسین(ع) باید عامل دشمن‌شناسی باشد؛ یزیدشناسی به روز باید مد نظر باشد و از راه عزاداری، انحرافات را باید کشف کرد.
امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مجالس امام حسین(ع) ستودنی است که این صحنه در برابر تهدیدات و تبلیغات مسموم دشمنان امیدبخش است.
حجت‌الاسلام جعفری افزود: مایه انسجام و هویت‌بخشی مجالس عزاداری، علما و روحانیت هستند که به مجالس عزادای شکوه و عظمت خاصی می‌بخشند.
وی ادامه داد: از امروز اسارت اهل بیت(ع) آغاز می‌شود البته اثربخشی قیام و انقلاب عاشورا از همین حرکت اسارت شروع شد.
خطیب جمعه کوهبنان اظهار کرد: در یازدهم محرم، اهل بیت(ع) با شهدا وداع کردند و در حالی که حضرت زینب(س) قافله سالار بود و قلبش مملو از مصیبت، اما وظیفه خویش را به خوبی انجام داد.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: باید از سند 2030 فاصله گرفت و به فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی توجه شود چراکه دشمن همواره در حال نفوذ است.
جعفری بیان کرد: هفته دفاع مقدس را در پیش داریم یاد و خاطره حضرت امام(ره)، شهیدان همیشه جاوید خصوصا شهدای مدافع حرم را گرامی می‌داریم.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha