فرماندهان دوران دفاع مقدس تفکری دینی و اعتقادی داشتند
کد خبر: 3748867
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

فرماندهان دوران دفاع مقدس تفکری دینی و اعتقادی داشتند

گروه سیاست و اقتصاد - یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: فرماندهانی که در خطه استان کردستان در دوران دفاع مقدس خدمت می‌کردند تفکری دینی و اعتقادی داشتند و با تمام وجود در این دیار ارئه خدمت کردند.

فرماندهان دوران دفاع مقدس تفکری دینی و اعتقادی داشتند

به گزارش ایکنا از کردستان، امیرسرتیپ احمد اسدی، همرزم شهیدان شهرام‌فر و صیاد شیرازی امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: همه آنچه در دنیا وجود دارد روزی کهنه می‌شود به جز خون شهید و این امر وظیفه ما را در گرامیداشت یاد شهدا سنگین‌تر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ما باید امروز قدردان امنیت باشیم چراکه برای این امنیت جوانان زیادی از این آب و خاک به شهادت رسیدند، بیان کرد: اگر در زمان جنگ مردم در کنار ارتش قرار نمی‌گرفتند شاید این آسایش امروزی به دست نمی‌آمد.
اسدی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم که مردم کردستان دینمدار هستند، اعلام کرد: کردستان جزء امن‌ترین استان‌های کشور است و این امنیت با تلاش مردم به ویژه مردم کردستان به دست آمده و باید قدرددان آن باشیم.
همرزم شهیدان شهرام فر و صیاد شیرازی اعلام کرد: فرماندهانی که در این خطه خدمت می‌کردند تفکری دینی و اعتقادی داشتند و با تمام وجود در این دیار خدمت کردند.
وی با بیان اینکه نیروهای مردمی همیشه همراه مردم بودند، افزود: پیشمرگ مسلمان کُرد یکی از این نیروهای مردمی بود که شهادت هزار نفراز این نیروهای مردمی نشان از همراهی مردم این خطه در دوران دفاع مقدس بود.
امیرسرتیپ اسدی در پایان یادآور شد: مرزنشینان ایران مردانی سلحشور و زنانی باغیرت هستند که هیچگاه اجازه ندادند دشمن به خاک آن‌ها نفوذ کند و ما به این مردم افتخار می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha