دفاع مقدس؛ فرصتی برای نهادینه‌سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی
کد خبر: 3748875
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

دفاع مقدس؛ فرصتی برای نهادینه‌سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی‌زمینی ارتش گفت: دفاع مقدس، فرصتی فوق‌العاده برای احیای نهضت حسینی و نهادینه‌سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی است.

دفاع مقدس؛ فرصتی برای نهادینه‌سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی‌زمینی ارتش صبح امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نشان‌دهنده حماسه عظیم ملت و نیروهای مسلح کشور در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس تمام معادلات جنگی دنیا را به‌هم ریخت، ادامه داد: این دوران مقدس، کانون جدیدی را در تفکر عملیاتی و نظامی به تمام جهان نشان داد.
حاجیلو افزود: این هفته فرصتی مغتنم و ارزشمند در راستای تجدید شناخت و شناساندن اراده و ایستادگی نیروهای مسلح و مردم به نسل‌های آینده این مرز و بوم است.
وی بااشاره به اینکه خدامحوری و ولایتمداری ملت ایران، مانعی بزرگ در برابر دشمنان است، تصریح کرد: به واسطه وجود این روحیات در کشور، هر گونه ابتکار عمل از دشمنان در مقابل ایران سلب شده است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی‌ زمینی ارتش خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، فرصتی فوق‌العاده برای احیای نهضت حسینی و نهادینه‌سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی است.
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور در حال حاضر در بهترین شرایط آمادگی و یکپارچگی قرار داشته و اقتدار، آمادگی، و توان نظامی کنونی قبل و بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده‌ است.
انتهای پیام

captcha