نمایش و نقد مستند «بانو قدس ایران» در سالن سینماحقیقت
کد خبر: 3748901
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

نمایش و نقد مستند «بانو قدس ایران» در سالن سینماحقیقت

گروه هنر ــ برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «بانو قدس ایران» ساخته «مصطفی رزاق‌کریمی» اختصاص یافته است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه اول مهرماه ۹۷ در سالن سینما حقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی در آمده و سپس با حضور مصطفی رزاق‌کریمی (کارگردان)، ناصر صفاریان(مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و حبیب احمدزاده (کارشناس میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

«بانو قدس ایران» مستندی پیرامون زندگی بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی‌(ره) است که در موسسه فرهنگی و هنری عروج فیلم و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه و تولید شده است.

این فیلم موفق به کسب نشان فیروزه‌ای بهترین فیلم مستند از یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت و جایزه ویژه هیئت داوران بخش «جایزه شهید آوینی» این جشنواره شده است و در بخش مسابقه سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر نیز روی پرده رفته است.

عوامل تولید مستند «بانو قدس ایران» عبارتند از؛ کارگردان و تهیه‌کننده: مصطفی رزاق‌کریمی، پژوهشگران: زهرا بنی‌پور و اعظم بهروز، فیلمبردار: رضا تیموری، صدابردار: شاهین پورداداشی، صداگذار و تدوینگر: محمد پورفر، نویسندگان گفتار متن: محمدرضا کریمی‌راد و مصطفی رزاق‌کریمی، گوینده متن: مریم واعظ‌پور، آهنگسازان: صبا ندایی و آرمین خیرآبی، مدیر تولید: امیرمحمد اصلاح، دستیار کارگردان: زهرا بنی‌پور، تهیه‌ شده در: موسسه فرهنگی عروج فیلم؛ با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
 
عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (اول مهرماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.
 
انتهای پیام
captcha