نیروهای مسلح پاسبان ارزش‌های الهی هستند
کد خبر: 3748911
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
آیت‌الله فلاحتی:

نیروهای مسلح پاسبان ارزش‌های الهی هستند

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پاسبان و نگهبان ارزش‌های الهی هستند و هیچ نیرویی نظامی با چنین ویژگی در دنیا وجود ندارد.

نیروهای مسلح پاسبان ارزش‌های الهی هستند

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز، 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک این هفته به سربازان و دلاور مردان نیروهای مسلح، اظهار کرد: ایام دفاع مقدس یادآور خاطره‌های شیرین 8 سال دفاع مجاهدانه ملت ایران در کنار نیروهای مسلح بر علیه قدرت‌های جهانی بود.

وی افزود: اگرچه در ظاهر 8 سال با صدام در جبهه می‌جنگیدیم ولی در واقع با همه قدرت‌های تا بن دندان مسلح مبارزه می‌کردیم، همه کشورهای به ظاهر اسلامی که در راس آنها سلطه جهانی بود، صدام را از لحاظ ابزاری، سیاسی، نظامی و... تجهیز می‌کردند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه قدرت‌های جهانی در 8 سال دفاع مقدس ملت ایران، نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروهای هوایی و زمینی و دریایی را آزمودند، تصریح کرد: بعد از 8 سال دفاع مقدس همه قدرت‌های جهانی باور کردند که جنگ با جنگ افزارهای نظامی را کنار بگذارند و عرصه‌های جدیدی را برای جنگیدن برگزیدند؛ نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم مسلمان و آزاده ایران در این جنگ چون در سایه اسلام و قرآن زندگی می‌کنند، سرافراز و پیروز می‌شوند.

امام جمعه رشت گفت: امروز نیروهای مسلح افتخار می‌کند که با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده و به آنان جرات هیچگونه حمله نظامی را نمی‌دهد. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پاسبان و نگهبان ارزش‌های الهی هستند و هیچ نیرویی نظامی با چنین ویژگی در دنیا وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هیچ قدرتی در دنیا نیست که به آمریکا و صهیونیست وابسته نباشد، تنها نیرویی که آزادانه و شجاعانه در عرصه‌های گوناگون حضور دارد، نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

آیت‌الله فلاحتی، تبعیت از ولایت فقیه را از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و گفت: مهم‌ترین ویژگی نیروهای مسلح برخورداری از حمایت همه جانبه مردم است و ملت ما نیروهای مسلح را از خود می‌داند. امروز در کنار نیروهای مسلح جانبازان و خانواده شهدا هم هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بدانید جمهوری اسلامی به پشتیبانی شما سربازان دلاور و با اقتدار در راه ساختن تمدن بزرگ و عرضه به دنیا و بسترسازی حکومت امام زمان(عج) گام برمی‌دارد.

انتهای پیام

captcha