پیام امروز ارتش، دفاع از آرمان‌‎های امام(ره) در کنار سپاه است
کد خبر: 3748912
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

پیام امروز ارتش، دفاع از آرمان‌‎های امام(ره) در کنار سپاه است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پیام امروز ارتش این است که بار دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، بسیج، نیروی مقاومت و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بی‌تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع ابراز می‌دارد.

پیام امروز ارتش، دفاع از آرمان‌‎های امام(ره) در کنار سپاه است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان امروز، 31 شهریور در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز ما در چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی ایران با این شعار هفته دفاع مقدس را شروع می‌کنیم که «ما توانستیم».

وی افزود: ما توانستیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل تمام توطئه‌‌های دشمن به ویژه استکبار جهانی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران طرح و برنامه داشتند و می‌خواستند انقلاب اسلامی به ثمر ننشیند، بایستیم و آن‌ها را خنثی کنیم.

آذریان بیان کرد: ما توانستیم در مقابل حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق بایستیم و با اجرای عملیات‌های بزرگ یکی پس از دیگری به دشمن ضربه بزنیم و دشمن را از خاک جمهوری اسلامی ایران بیرون برانیم و بگوییم ما همچنان ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس نیز توانستیم از آن مباحث و درس‌هایی را یاد بگیریم تا استقلال جمهوری اسلامی ایران را تضمین و اقتدار آن را تثبیت کنیم و همچنان به برنامه‌های آمادگی خود در مقابل حملاتی که همواره دشمن علیه ما دارد، ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن نمی داند که رزمندگان و ملت بزرگ ایران افرادی هستند که ۲۸۸۷ روز یا 8 سال دفاع مقدس را در مقابل دشمنان تجربه کردند‌ و آن تجربه بسیار بزرگ را به وجود آوردند.

آذریان گفت: پیام امروز ما ارتشیان این است که بار دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران دست در دست سپاه پاسداران، بسیج، نیروی مقاومت و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بی‌تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع از آرمان‌های حضرت امام(ره) و تحقق فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ابراز می‌دارد و بار دیگر شعار می‌دهد «ارتشی، سپاهی، یک لشکر الهی».

انتهای پیام

captcha