برگزاری جشن شکوفه‌ها برای 27 هزار کلاس اولی کردستانی
کد خبر: 3748916
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

برگزاری جشن شکوفه‌ها برای 27 هزار کلاس اولی کردستانی

گروه اجتماعی ــ جشن شکوفه‌ها با حضور ۲۷ هزار دانش‌آموز کلاس اولی همزمان با سراسر کشور امروز، ۳۱ شهریورماه در استان کردستان برگزار شد.

برگزاری جشن شکوفه‌ها برای 2700 کلاس اولی کردستانی

به گزارش ایکنا از کردستان، جشن شکوفه‌ها امروز در شهر سنندج به صورت نمادین در دبستان معلم 2 با حضور مسئولان، کلاس اولی‌ها و اولیای مدرسه و دانش‌آموزان برگزار شد.
رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: مهرماه باید با مهر و صمیمیت و انسانیت در دانش‌آموزان نهادینه شود تا وقتی که بزرگ شدند انسان‌های با محبت و نوع دوستی باشند.
وی افزود: این مسئله زمانی اتفاق می‌افتد که مربیان و اولیای مدرسه، با مهر و محبت اهداف آموزشی و تربیتی را پیگیری کنند چون دانش آموزان برنامه‌های آموزشی را با مهر و محبت و صفا فرا خواهند گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان عنوان کرد: اولیای دانش آموزان هم باید با مدارس همکاری کنند و با معلمان تعامل داشته باشند تا دانش آموز دچار سردرگمی نشود.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای تعامل بیشتر معلمان و اولیا گرفته خواهد شد، یادآور شد: در سال تحصیلی جدید معلمان چند ساعت بیشتر در دفتر مدرسه حضور خواهند داشت تا با والدین دانش آموزان ارتباط بیشتری برقرار کنند.
انتهای پیام

captcha