مدرسه اولین گام برای پیشرفت یک فرد است
کد خبر: 3748928
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

مدرسه اولین گام برای پیشرفت یک فرد است

گروه اجتماعی- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج دانش‌آموزان را امانت‌های مدرسه دانست و گفت: مدرسه اولین گام اول برای پیشرفت یک فرد است که امیدواریم والدین هم در این امر مهم مدارس را یاری کنند.

دانش‌آموزان امانت‌های مدرسه هستند

به گزارش ایکنا از کردستان، فواد حسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج امروز، 31 شهریورماه در جشن شکوفه‌های استان اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر استان چهار هزار و 800 نفر در 187 کلاس درس ابتدایی در این ناحیه سر کلاس درس حاضر می‌شوند.
وی با اشاره به ضرورت پوشش صدرصدی دانش آموزان پایه اول، عنوان کرد: تاکنون 97 درصد دانش‌آموزان در برنامه سنجش سلامت شرکت کرده‌اند و افراد باقی مانده هم تا آبان ماه فرصت دارند در این برنامه شرکت کنند.
حسینی در پایان دانش‌آموزان را امانت‌های مدرسه دانست و یادآور شد: مدرسه اولین گام اول برای پیشرفت یک فرد است که امیدواریم والدین هم در این امر مهم مدارس را یاری کنند.
صدیق درویشی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور کردستان هم در این مراسم از اولیای دانش‌آموزان خواست که مقررات راهنمایی و رانندگی را به فرزندان خود آموزش دهند چون والدین الگویی مناسب برای فرزندان خود هستند.
وی خطاب به اولیای دانش‌آموزان گفت: شما الگویی مناسب برای فرزندان خود هستند که با رفتارتان می توانید بهترین آموزش ها را به آنان ارائه دهید تا در آینده نسلی قانونمند تحویل جامعه شده و شاهد مشکلات و حوادث ترافیکی امروز نباشیم.
در ادامه سرود دانش‌آموزان مدرسه معلم همراه با موسیقی اجرا شد و دانش‌آموزان سر کلاس درس حاضر شدند.
لازم به ذکر است؛ امروز بیش از 27 هزار دانش‌آموز پایه اول در 850 کلاس درس و یک هزار و 600 مدرسه و 22 هزار دانش آموز پیش دبستانی سر کلاس درس حاضر شدند که نسبت به سال گذشته پایه اول رشد 2.5 درصدی داشته است.
انتهای پیام

captcha