اعلام فراخوان دوره پاییزه مؤسسه سروش مشکات
کد خبر: 3748930
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

اعلام فراخوان دوره پاییزه مؤسسه سروش مشکات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌های متنوع قرآنی طی ایام پاییز در مؤسسه سروش مشکات برگزار می‌شود.

سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه سروش مشکات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌ نام دوره پاییزه این مرکز ویژه بانوان و آقایان در مقطع مختلف سنی انجام می‌شود.
وی با اشاره به دوره‌های آقایان اظهار کرد: در مقطع نوجوانان دوره روخوانی و روان‌خوانی، تجوید 1 و 2، صوت و لحن در مقطع مقدماتی و تخصصی، حفظ تخصصی و تواشیح و در مقطع بزرگسالان نیز صوت و لحن و حفظ تخصصی انجام می‌شود.
ابوالفتحی عنوان کرد: در کنار این نیز دوره‌ مهارت‌های زندگی از دیدگاه قرآن و نهج‌البلاغه و همچنین آنچه یک نوجوان باید بداند در مقطع ابتدایی و متوسط یک و همچنین آموزش چرتکه ویژه گروه سنی 8 تا 13 سال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوره‌ها در تمامی ایام هفته و به دلیل آغاز مدارس در نوبت بعدازظهر انجام می‌شود، اضافه کرد: همچنین دوره روخوانی و روان‌خوانی، حفظ تخصصی و تجوید 1 و مهارت‌های زندگی از دیدگاه قرآن و اهل‌بیت(ع)، کارگاه ارتباط با فرزند ویژه مادران و نقاشی و چرتکه ویژه گروه سنی 7 تا 13 سال برای بانوان تشکیل خواهد شد.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در تهران‌پارس، بلوار شاهد(پروین)، خیابان ۲۰۸ شرقی(ادیب)، بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۲۴۳ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۷۷۷۸۱۳۷۱ و ۷۷۳۲۹۴۵۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha