پیروی از ولایت و روحیه مبارزه‌طلبی؛ ناجی کشور ‌در برابر خطرات
کد خبر: 3748939
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

پیروی از ولایت و روحیه مبارزه‌طلبی؛ ناجی کشور ‌در برابر خطرات

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فداکاری دیروز و امروز جوانان شایسته کشور در دفاع از کیان اسلام و ایران روحیه استکبارستیزی را در کشور زنده کرده است و آنچه کشور را از خطرات محفوظ می‌دارد پیروی از ولایت و روحیه مبارزه با دشمن است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، ‌علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز، 31 شهریورماه در آئین رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان استان، نیروهای نظامی و انتظامی و عموم مردم در بلوار کاشانی شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه در واقعه عاشورا امام حسین(ع) و فرزندان ایشان ‌برابر ظالمان زمان ایستادند، گفت: فرزندان عاشورایی حضرت روح‌الله نیز در هشت سال دفاع مقدس ‌برابر ظلم‌های تاریخ ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس سرشار از روحیه سلحشوری و مجاهدت فرزندان ایرانی است که از عاشورا درس شهادت آموختند و در آسمان‌ها جاودانه شدند، افزود: دفاع مقدس تفکر عمیق عاشورایی فرزندان نینوایی انقلاب اسلامی بود که به نسل‌های امروز رسید.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان زنده شدن روحیه استکبارستیزی و ایستادگی ‌برابر دشمنان را از برکات دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس صحنه‌هایی از عاشورا را خلق کردند و ثابت کردند که راه شهادت از کربلا می‌گذرد.
‌اکبری تصریح کرد: فداکاری دیروز و امروز جوانان شایسته کشور در دفاع از کیان اسلام و ایران روحیه استکبارستیزی را در کشور زنده کرده است و آنچه کشور را از خطرات محفوظ می‌دارد پیروی از ولایت و روحیه مبارزه با دشمن است.
وی با اشاره به اینکه اگرچه جنگ تحمیلی به ظاهر با آتش‌بس به پایان رسید اما همچنان آتش‌افروزی دشمن در قالب جنگ نرم ادامه دارد، عنوان کرد: ملت‌ ما با وجود هجمه‌های سنگین دشمن و تبلیغات بسیار آنان مقاوم ایستاده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شکوفایی و اقتدار در این سال‌ها را نمایان دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح همواره با اقتدار سیلی محکمی به دهان دشمنان زده و اقتدار جهانی را نصیب ایران کرده است.

انتهای پیام

captcha