امروزه مردم مرزبانان واقعی ‌اسلام هستند
کد خبر: 3748947
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
حجت‌الاسلام نکونام:

امروزه مردم مرزبانان واقعی ‌اسلام هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همه ما به نوبه خودمان مرزبان اسلام هستیم، افزود: کسانی که در مرزهای کشور هستند، افرادی که در درون کشورند و همه مردم مسلمان جهان مرزبانان اسلام هستند و فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی همه مرزها را درنوردیده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد صبح امروز، 31 شهریورماه در آئین رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان استان، نیروهای نظامی و انتظامی و عموم مردم در بلوار کاشانی شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: امروز اسلام مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در اقصی نقاط جهان شاهد حضور مرزداران اسلام هستیم.
وی با بیان اینکه همه ما به نوبه خودمان مرزبان اسلام هستیم، افزود: کسانی که در مرزهای کشور هستند، افرادی که در درون کشورند و همه مردم مسلمان جهان مرزبانان اسلام هستند و فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی همه مرزها را درنوردیده است.
نماینده ولی فقیه در استان از همه رزم‌آفرینان قدردانی کرد و ادامه داد: تشکر واقعی را امام عصر(عج)، امام، رهبری و شهدا از شما دارند که مرزبان مکتب حسینی و گسترش‌دهنده فرهنگ عاشورایی هستید و پرچم محرم را همیشه زنده و بلند نگه داشته‌اید.
نکونام نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، ارتش و نیروهای مردمی را اقتدارآفرینان نظام جمهوری اسلامی و اسلام برشمرد و تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که همه اقشار با تمام توان پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و هرچه داشته‌اند به میدان آورده‌اند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز مقاومت به برکت اقتدار انقلاب اسلامی در تمام جهان زنده است، عنوان کرد: امروز همه مردم مسلمان جهان در کشورهای مختلف پای پرچم مقاومت ایستاده‌اند و مرزبانان اسلام و انقلاب هستند.
انتهای پیام

captcha