جلسه آموزش قرآن «مجید خدایاری» در محله امامزاده زید(ع)
کد خبر: 3748948
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

جلسه آموزش قرآن «مجید خدایاری» در محله امامزاده زید(ع)

گروه جلسات و محافل ــ جلسه آموزش عمومی قاری ممتاز کشورمان روزهای یکشنبه در مسجد امامزاده زید(ع) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مجید خدایاری، قاری و مدرس قرآن کشورمان جلسه آموزش عمومی قرآن از سطوح مبتدی تا پیشرفته در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، قرائت و صوت و لحن و آموزش نکات تجویدی را برگزار می‌کند.
این جلسات آموزشی در مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در مرزداران، نرسیده به اشرفی اصفهانی، خیابان ناهید جنوبی، گلستان پنجم است که به‌صورت ثابت در نیمه اول و دوم سال، شنبه‌شب‌ها از ساعت 19 تا 22 تشکیل می‌شود.
همچنین جلسه دیگر این قاری قرآن که ویژه حفظ قرآن است، یکشنبه‌ها از ساعت 14 تا 15:30 در دانشگاه بقیةالله(عج)، واقع در شیخ بهایی جنوبی، کوچه نصرتی برگزار می‌شود، از ویژگی‌های این کلاس این است که با وجود این‌که در دانشگاه است، اما حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
جلسه آموزش قرآن ویژه کسبه و تجار محله امامزاده زید(ع) واقع در مجموعه بازار تهران، خیابان خیام، بعد از چارسوی کوچک، یکشنبه‌ها از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد امام‌زاده زید(ع) با حضور بیش از 50 کسبه برگزار می‌شود که با استقبال نیز روبرو است.
جلسات آموزش قرآن، خدایاری نیز دوشنبه صبح‌ها با عنوان دوره تدبر در قرآن در یک مجموعه نظامی و همچنین صبح سه‌شنبه نیز در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا برگزار می‌شود که در صورت هماهنگی علاقه‌مندان با هر کدام از این ارگان‌ها، شرایط حضور فراهم می‌شود.
انتهای پیام

captcha