نیروهای مسلح ایران، پرچمداران مبارزه با كفر و ستم هستند
کد خبر: 3748957
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
آیت‌الله دژكام:

نیروهای مسلح ایران، پرچمداران مبارزه با كفر و ستم هستند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس تأكید كرد كه امروز نیروهای مسلح و جان برکف نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمان پرچمداران مبارزه با كفر و ستم هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح این استان که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، بیان کرد: در تاریخ اسلام همواره دلیرمردانی برای مبارزه با کفر و ستم وجود داشتند.
وی با یادآوری اهمیت كار نیروهای مسلح تأكید كرد كه امروز نیروهای مسلح و جان برکف نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمان پرچمداران مبارزه با كفر و ستم هستند.
آیت‌الله دژكام با بیان اینکه ارتش و سپاه با جهاد خود عزت و عظمت ایران را در تاریخ تامین کرده اند، افزود: نیروهای ارتشی و سپاهی با حضور در نهادهای نظامی پرچم‌دار حفاظت از کیان این سرزمین هستند و عزت ایران را حفظ می‌کنند.
امام جمعه شیراز با تصریح اینكه ایران مرز دلیران و کشور اسلام است که امید است عزت و عظمت آن روز افزون شود، گفت: نیروهای ارتشی و سپاهی با ایثار و فداکاری خود به ویژه در هشت سال دفاع مقدس عظمت ایران اسلامی را تأمین و تضمین کردند.
انتهای پیام

captcha