برپایی رژه اقتدار نیروهای مسلح در فارس/ فرهنگ ظلم‌ستیزی همواره در ایران وجود دارد
کد خبر: 3748961
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

برپایی رژه اقتدار نیروهای مسلح در فارس/ فرهنگ ظلم‌ستیزی همواره در ایران وجود دارد

گروه اجتماعی ـ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه اقتدار نیروهای مسلح استان فارس به میزبانی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه اقتدار نیروهای مسلح فارس به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 31 شهریورماه در مقابل پادگان زرهی شیراز برگزار شد.
امیر وجیه‌الله جمشیدی، فرمانده ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه دفاع مقدس برای کشور عزت، افتخار و عظمت به همراه داشت، گفت: دفاع مقدس چون گنجی است که باید آن را حفظ و از آن درس گرفت.
وی با اشاره به سال‌های دفاع مقدس افزود: دشمن با هدف نابودی انقلاب اسلامی جنگ را علیه ملت ایران آغاز کرد اما شجاعت، رشادت و ایثار رزمندگان نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد؛ چراکه فرهنگ ظلم‌ستیزی همواره در این کشور وجود دارد.
فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: دفاع مقدس عبرتی است برای کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند به کشور آسیب بزنند.
جمشیدی با تأکید بر این نکته که دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید در تمام دوران از آن درس گرفت، اظهار کرد: دفاع مقدس برای کشور عزت، افتخار و عظمت به همراه داشت.
وی در پایان با اشاره به رژه نیروهای مسلح یادآور شد که رژه نمادی از اقتدار نیروهای مسلح است که دشمنان را مایوس و دل دوستان را شاد خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha