دشمنان نسبت به نیروهای مسلح بغض دارند
کد خبر: 3748972
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

دشمنان نسبت به نیروهای مسلح بغض دارند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه موقت مشهد گفت: مردم همواره پشت ارتش و سپاه کشورمان بوده و هستند، چرا که نیروهای مسلح ضامن امنیت کشورند و این امر علاوه بر هشت سال دفاع مقدس در طی این چهل سال بارها به اثبات رسیده از همین رو دشمنان نسبت به نیروهای مسلح بغض دارند.

عوامل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح مزدوران استکبار هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و دبیر شورای عالی حوزهٔ علمیهٔ خراسان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص حمله تروریستی صبح دیروز به رژه نیروهای مسلح اهواز، بیان کرد: اصل این اقدام ددمنشانه  از سوی گروه تروریستی که آن را برعهده گرفته محکوم است و ملت ما هم نسبت به این اقدامات نظرشان منفی است.
وی با اشاره به اینکه ارتش و سپاه محبوب ملت هستند و همواره برای مردم عزیز بوده‌اند، ادامه داد: مردم همواره پشت ارتش و سپاه کشورمان بوده و هستند چرا که نیروهای مسلح ضامن امنیت کشورند و این امر علاوه بر هشت سال دفاع مقدس در طی این چهل سال بارها به اثبات رسیده از همین رو دشمنان نسبت به نیروهای مسلح بغض دارند.
فرزانه با بیان اینکه هدف از این حرکت تروریستی را ایجاد ناامنی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: اینان مزدوران استکبار هستند وبا این اقدامات می‌خواهد با ایجاد رعب و وحشت بین مردم اظهار وجود کنند و گرنه افرادی که کمترین اراده را به وطن خود داشته باشند هیچ وقت دست به چنین اقدامی نخواهد زد.
امام جمعه موقت مشهد ابراز کرد: اینان می خواهند از گلایه های مردم سوء استفاده کنند و به نظام ضربه بزنند اما مردم ما همیشه در صحنه هستند و در طی این 40 سال با حضور به موقع خود همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.
دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان بیان کرد: کشور ما امن ترین کشور در منطقه است. از طرفی مردم از نا امنی بیزارند و نسبت به این موضوع حساس هستند لذا دشمنان اسلام و نظام بدانند که نباید به گلایه های مردم از شرایط اقتصادی حاکم دلخوش کنند چرا که ملت ما همواره پشت نظام بوده و حرمت خون شهدا را حفظ خواهند کرد.
انتهای پیام

 

captcha