قدردان اقتدار، عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستیم
کد خبر: 3748975
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
آیت‌الله سعیدی:

قدردان اقتدار، عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستیم

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه قم گفت: همه ما قدردان اقتدار و عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستیم و در برابر دشمن با اقتدار به مقابله می‌پردازیم.

خط سازش و سکوت، استمرار تفکر یزیدی استبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امروز، 31 شهریور در رژه نیروهای مسلح استان قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد: تقویت بنیه نظامی و دفاعی ایران اسلامی، دشمنان را به هراس می‌اندازد.
سعیدی افزود: برگزاری رژه و رزمایش در کشور اسلامی‌مان یک عبادت است، چراکه اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهیم تا فکر ضربه‌زدن به نظام اسلامی را به خود راه ندهند.
وی تصریح کرد: عاشورای حسینی دو جبهه حق و باطل را به تصویر کشید و حسینیان و یزیدیان را مشخص کرد. امروز خط سازش و سکوت به معنای حضور در جبهه یزید است و آنانی که با اقتدار ایران اسلامی به مخالفت می پردازند در صف یزیدیان حضور دارند.
وی یادآوری کرد: با این رزمایش و اقتدار نظامی در دوران غیبت ولی‌عصر(عج) نشان خواهیم داد که در وقت ظهور، امام زمان(عج) تنها نیست، در واقع این رزمایش جلوه ای از انتظار است. 
سعیدی اظهار کرد: همه ما قدردان اقتدار و عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستیم و در برابر دشمن با اقتدار به مقابله می پردازیم. 
وی گفت: مسئولان و سران نظام و ملت ایران آرزوی ملاقات و مذاکره را بر دل ترامپ خواهند گذاشت و با آمریکا سازش نخواهند کرد.

انتهای پیام

captcha