مدیریت باید دست جوانان حزب‌اللهی باشد/ فرهنگ ایثار و مقاومت؛ تنها راه نجات کشور
کد خبر: 3748984
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

مدیریت باید دست جوانان حزب‌اللهی باشد/ فرهنگ ایثار و مقاومت؛ تنها راه نجات کشور

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیریت بایستی در دست جوانان حزب‌اللهی و انقلابی باشد، اظهار کرد: اکثر مشکلات ما در همه عرصه‌ها به خاطر عدم بهره‌مندی از بچه‌های حزب‌اللهی است و مسئولان در این زمینه باید نقشه راه را مشخص کنند تا حرکت مدون باشد.

مدیریت باید دست جوانان حزب‌اللهی باشد/ فرهنگ ایثار و مقاومت؛ تنها راه نجات کشور

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و نیروهای مسلح صبح امروز، 31 شهریورماه در سپاه ناحیه محلات برگزار شد.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز نیازمند مرور خاطره‌های ۸ سال دفاع مقدس هستیم. گذشته، چراغ روشنی برای آینده ما است. در این ۸ سال به دنبال عمل به وظیفه و تکلیف بودیم. صرفاً تکلیف‌گرایی وجهه همت ما بود.
وی افزود: در طول جنگ تحمیلی ۳۰ کشور به صورت مستقیم و ده‌ها کشور به صورت غیر‌مستقیم از دشمن ما حمایت می‌کردند اما با این حال بیم و هراسی در ما ایجاد نشد. در آن دوران ملت ما انسجام بسیار خوبی داشت. از پیرزن روستایی گرفته تا مسئولین عالی‌مقام همه دست به دست هم دادند.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمرکز همه مردم در دوران جنگ فقط بر روی جنگ بود تصریح کرد: ما به خداوند و مردم تکیه کردیم. مسئولان صادقانه مشکلات را با مردم مطرح کردند و مردم نیز با درک به موقع به یاری کشور آمدند. آحاد ملت با ولایت‌پذیری از فرمانده واحد تبعیت می‌کردند. نگاه مردم به دهان امام خمینی(ره) بود تا سخنان ایشان را اجرایی کنند. سخنان گوناگون در کشور به گوش نمی‌رسید.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دعوا بر سر مین بود نه میز. انتصابات حزبی به هیچ وجه وجود نداشت. مدیریت جنگ دست جوانان انقلابی بود. امروز ما در جنگ جدید به نام جنگ اقتصادی هستیم. فرماندهان این جنگ بایستی لایق، با بصیرت، مدیر و مدبر باشند و اگر این مهم اتفاق بیافتد به راحتی می‌توانیم از این برهه عبور کنیم.
‌سلیمی گفت: امروز نباید اسیر جنگ رسانه‌ای دشمنان شویم. همیشه با نفوذی‌ها و خائنین برخورد می‌شود، امروز هم باید با مفاسد اقتصادی برخورد شود. انتصاب مدیران نالایق در پست‌های مختلف موجب هدر‌رفت اعتماد عمومی مردم به نظام می‌شود. رهبر انقلاب اختیارات فوق‌العاده‌ای به شورای اقتصاد مقاومتی داده‌اند. مدیریت بایستی دست جوانان حزب‌اللهی و انقلابی باشد و اکثر مشکلات ما در همه عرصه‌ها به خاطر عدم استفاده از بچه‌های حزب‌اللهی است.
وی ادامه داد: اسرار اقتصادی باید حفظ شود. در طول جنگ تحمیلی ما برای تأمین نیازهای کشور، راه‌های متفاوتی را امتحان کردیم؛ امروز هم بایستی راه‌های مختلف را امتحان و خودمان را از وابستگی خارج کنیم. بایستی به سمت عقد پیمان‌های دو جانبه پولی و مالی گام برداریم.
عضو فراکسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره کنید اما دل نبندید؛ مشکل برخی این است که آمریکا را قبله عالم می‌دانند. مسئولان نقشه راه را مشخص کنند تا حرکت مدون باشد. امروز تنها راه نجات کشور، فرهنگ ایثار و مقاومت است.

مدیریت باید دست جوانان حزب‌اللهی باشد/ فرهنگ ایثار و مقاومت؛ تنها راه نجات کشور
به گزارش ایکنا؛ سرهنگ دوم پاسدار نعمت‌الله نجفی، فرمانده سپاه شهرستان محلات در این مراسم اظهار کرد: رزمندگان ما در طول دفاع مقدس حماسه‌ای خلق کردند که جهان حیرت‌زده ماند. امام خمینی(ره) به تنهایی دو ابر‌قدرت شرق و غرب را از ایران بیرون کرد. مقاومت ما از فرهنگ عاشورا نشأت گرفته است.
وی افزود: بایستی این گردنه تاریخی را با صبر و استقامت رد کنیم. یکی از دلایل مشکلات امروز ما، توجه نکردن به منویات رهبری است. تنها راه مقابله با تحریم‌ها، استقامت، همدلی، ایثار و فداکاری است.
انتهای پیام

captcha