رزمندگان دفاع مقدس تربیت‌یافته مکتب حسینی هستند
کد خبر: 3748991
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

رزمندگان دفاع مقدس تربیت‌یافته مکتب حسینی هستند

گروه سیاسی - فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوی خوبی برای نسل جوان هستند چرا که همگی تربیت یافته مکتب حسینی‌اند.

رزمندگان دفاع مقدس؛ تربیت‌یافته مکتب حسینی هستند

عباسعلی محمدیان در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: دوران دفاع مقدس از حساس‌ترين و بارزترين برهه‌های حيات انقلاب اسلامی و اوج اتحاد و وطن‌دوستی ملت ايران در برابر كفر و دشمنان نظام اسلامی بود.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس در مکتب حسین(ع) تربیت شده بودند، افزود: پايداری و مبارزات حق طلبانه ملت ايران و نيروهای مسلح در زمان جنگ تحميلی برگرفته از روحيه جهادی و مكتب امام حسين(ع) در سايه هدايت‌ها و روشنگری‌های حضرت امام خمينی(ره) بود كه توانست قدرت دشمنان را درهم بشكند و اوج غرور و ولايت‌پذيری مردم شريف ايران را به رخ دشمنان اسلام و قرآن بكشاند.
این مسئول بیان کرد: امروز ملت‌‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب با الگوپذیری از پایداری و شجاعت رزمندگان غیور اسلام درهشت سال دفاع مقدس، جسارت مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبارجهانی را به دست آورده‌اند.
محمدیان گفت: نقش‌‌آفرینی ایران در عرصه بین‌المللی یکی دیگر از دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس بود و دفاع قهرمانانه مردم در جنگ تحمیلی توانست قدرت و صلابت ایران را به جهانیان اثبات کند.
فرمانده نیروی انتظامی البرز در پایان با اشاره به تلاش برخی برای کمرنگ جلوه دادن دفاع مقدس، گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس از طلایی‌ترین دوران تاریخ اکشور است که مسئولان نظام باید برای شناسایی زوایای این دوران مهم گام اساسی بردارند و ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنند.
انتهای پیام

captcha