پیام تسلیت رئیس شورای شهر همدان در پی شهادت جمعی از هموطنان اهوازی
کد خبر: 3749011
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

پیام تسلیت رئیس شورای شهر همدان در پی شهادت جمعی از هموطنان اهوازی

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پی شهادت جمعی از هموطنانمان در حملات تروریستی اهواز پیامی را صادر کرد.

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حملات تروریستی اهواز

به گزارش ایکنا از همدان، کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پی حمله تروریستی به نیروهای مسلح کشور عزیزمان و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
«ملت ایران سالهاست در برابر ظلم و ستم کشورهای مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان شکن و محکم به این کوردلان داده است.
این اقتدار و صلابت مدیون خون شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه ای است که با جان و هستی خود، اقتدار و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرده اند.
حادثه تروریستی و حمله به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد که هنوز نمی دانند این کشور بر مبنای چه ارزشها و از خودگذشتگی‌هایی استوار است.
اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه، شهادت دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.»
انتهای پیام

captcha