دفتر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان تعطیل شد
کد خبر: 3749014
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
به‌دلیل مشکل مالی؛

دفتر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان تعطیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد ــ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان به دلیل مشکلات مالی دفتر خود را تعطیل کرد.

امیرحجت مرادی، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با ابراز گلایه از فقدان حمایت‌های لازم از فعالیت‌های مردمی ـ قرآنی گفت: با توجه به مشکلات مالی و عدم تخصیص اعتبارات لازم، فعالیت‌های دفتر این اتحادیه از ابتدای مهر ماه تعطیل می‌شود.
وی گفت: از ابتدای تابستان ناچار شدیم دو نیروی دفتر را مرخص کنیم و سه ماه گذشته نیز امکان پرداخت اجاره ساختمان را نداشتیم و از اول مهر، رسماً دفتر اتحادیه تعطیل خواهد شد.
مرادی گفت: انتظار از دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی این بود که به کمک اتحادیه بشتابند و از فعالیت‌های آن حمایت کنند، اما متأسفانه آنها بیشتر به دنبال تصدی‌گری و یا ایجاد نهادهای موازی وابسته برای تضعیف تشکل‌های مستقل هستند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان تصریح کرد: چندسال است که تحمل کرده‌ایم، اما دیگر امکان ادامه این وضعیت میسر نخواهد بود، لذا چاره‌ای جز تعطیلی دفتر نداشتیم.
مرادی یادآور شد: البته بعید می‌دانم کسی سراغی از ما گرفته و به اوضاع اتحادیه رسیدگی کند؛ چراکه اساسا وجود اتحادیه‌های مستقل، مزاحم دستگاه‌های پرتوقع و بی‌ثمر است، لذا امیدمان بیشتر به نیکوکاران است.
انتهای پیام

captcha