هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است
کد خبر: 3749091
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
رئیس ارشاد اسلامی شفت:

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است

گروه اجتماعی- بابایی مقدم، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرزوبوم برای نسل های جوان است.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است

مهنا بابایی مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی در شهرستان شفت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در 31 شهریور سال 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار علیه ایران اسلامی آغاز کرد که در تقویم کشور هرساله این روز به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا 6 مهر ادامه دارد.

این مسئول فرهنگی، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرزوبوم برای نسل های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران برای کسانی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.

بابایی مقدم، از ویژگی های دفاع مقدس را معنویت جبهه های جنگ، دفاعی بودن، استقامت رزمندگان و فرماندهان، بزرگواری و مروت در حال قدرت، بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی رزمندگان عنوان کرد.

رئیس ارشاد اسلامی شفت یادآور شد: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این هفته تدارک دیده شده است که از جمله آن می توان به برپایی نمایشگاه کتاب، اکران رایگان فیلم های دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، اجرای تئاتر خیابانی و برگزاری عصری با شعر دفاع مقدس اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در 38 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نیز از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام است.

انتهای پیام

captcha