بیش از ۴۰ برنامه در بیله‌سوار برگزار می‌شود
کد خبر: 3749122
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بیش از ۴۰ برنامه در بیله‌سوار برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار گفت: امسال در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی بیش از ۴۰ برنامه مختلف در پایگاه‌های بسیج و مناطق شهری و روستایی و مدارس شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰ برنامه در بیله‌سوار برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار، روز گذشته ۳۱ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در بیله‌سوار گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده تا یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهرستان بیله‌سوار برگزار شود.
وی افزود: امسال در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی بیش از ۴۰ برنامه مختلف در پایگاه‌های بسیج و مناطق شهری و روستایی و مدارس شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود که تلاش و جدیت بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان با برگزاری این برنامه‌هاست.
اختری با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، خاطره‌گویی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مراسم ویژه سربازان و برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌های شاخص برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان است.
فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار از اعزام گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی به مناطق روستایی و دورافتاده شهرستان خبر داد و افزود: گروه‌های اعزامی در کنار اقدامات دیگر اقدام به ویزیت رایگان در مناطق محروم و دورافتاده خواهند کرد که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
اختری شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ما توانسته‌ایم» دانست و گفت: زنده نگه‌داشتن و ترویج آرمان‌ها و اهداف شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از مهمترین رویکرد‌های برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بوده تا با ادامه راه شهدا در مقابل تمامی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان همچون ۴۰ سال گذشته ایستادگی و مقاومت کنیم.
وی تصریح کرد: همان گونه که رزمندگان ما در هشت سال جنگ نابرابر به دنیا ثابت کردند که با وجود حمایت‌های غرب و شرق از دشمن تا بن دندان مسلح توانستند پیروزی را از آن کشور کنند امروز نیز باید در جنگ اقتصادی ما به دشمنان ثابت کنیم که با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن واقعی اقتصاد مقاومتی دشمنان را در این عرصه نیز شکست خواهیم داد.
فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار وحدت و یکپارچگی ملی، ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت‌مداری، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی از ضروریات امروزی دانست و اظهار کرد: در حال حاضر و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب دشمنان از تمامی ظرفیت‌ها و ابزار‌های خود برای آسیب رساندن به انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی در کشور استفاده می‌کنند.
انتهای پیام

captcha