برگزاری یادواره شهدا در اصلاندوز
کد خبر: 3749124
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

برگزاری یادواره شهدا در اصلاندوز

گروه اجتماعی ـ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم یادواره شهدای شهر اصلاندوز برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدا در اصلاندوزبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز، روز گذشته ۳۱ شهریورماه در یادواره شهدای شهر اصلاندوز تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و ما قدردان این تلاش و زحمات هستیم و باید در مقابل دشمنان بایستیم و شهدایی که در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود گذشته‌اند این مهم را در جامعه به اثبات رسانده‌اند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز گفت: باید یاد و خاطره شهدای والامقام را در جامعه گرامی بداریم و برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با محوریت مکتب حسینی برگزار کنیم چرا که نقطه مشترک شهدای والامقام با شهدای کربلا، حفظ و صیانت از ارزش‌های اسلامی است و شهدای کشورمان ادامه دهنده راه شهدای کربلا بوده‌اند.
امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: یادواره‌های شهدای والامقام بزرگترین سرمایه برای انسان‌ها است چرا که شهدای والامقام توانستند در جامعه ثابت کنند و باید این مهم را در جامعه به همگان ثابت کنیم که راه شهدا ادامه دارد و ما هر چه داریم به خاطر خون پاک شهداست و نباید این مسئله مورد بی توجهی واقع شود.
اسدزاده تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز اساسی است و با توجه به مشکلات اقتصادی بی‌شک راهکاری اساسی برای خروج از بحران اقتصادی است که برای برطرف‌سازی این مشکلات تقویت روحیه ایثار و شهادت امری مهم است که همگان باید به این مسئله توجه کنیم.

وی اظهار کرد: زنده نگه‌‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام با محوریت دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس در جامعه اولویت اساسی است و تمام تلاش ما بر این است که با تربیت نیرو‌هایی متدین و بسیجی سکان کشتی جامعه مقدس اسلامی را به سمت معنویت هدایت کرده و مشکلات جامعه را برطرف کنیم.
انتهای پیام

captcha