جشنی که عاطفه به آن معنا بخشید/ اهدای 1000 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان گلوگاهی
کد خبر: 3749143
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه:

جشنی که عاطفه به آن معنا بخشید/ اهدای 1000 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان گلوگاهی

کانون خبرنگاران نبأ ــ محمدرضا یعقوبی، با بیان اینکه یک هزار بسته لوازم‌التحریر در آستانه مهرماه به دانش‌آموزان نیازمند گلوگاهی اهدا شد، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه، 11 مهرماه در تمام مدارس کشور برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدرضا یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه با اشاره به تکاپوی خانواده‌ها برای شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان در روزهای پایانی تابستان، گفت: کمیته امداد گلوگاه، دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت خود را در این شرایط تنها نگذاشته و با همکاری آموزش و پرورش و یاری خیرین نوع‌دوست شهرستان با تهیه و توزیع بسته لوازم‌التحریر از آن‌ها حمایت می‌کند.
وی تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت این مرکز را 192 نفر اعلام کرد و گفت: به همه این دانش‌آموزان یک بسته لوازم‌التحریر با توجه به مقطع تحصیلی با اعتباری بیش صد میلیون تومان اهدا شد. همچنین با هماهنگی مدیران محترم مدارس شهرستان گلوگاه ضمن شناسایی دانش‌آموزانی که خانواده‌های آنان نیازمند هستند جهت تهیه کیف و لوازم‌التحریر با مشکل مالی مواجه بوده‌اند با مشارکت خیرین بسته‌هایی با ارزش 100هزار تومان تهیه و تحویل داده شد.
یعقوبی با بیان اینکه به‌مرور زمان مخارج دانش‌آموزان در مدارس امروزی بیشتر و بیشتر می‌شود، عنوان کرد: برای تأمین آبرومندانه حداقل نیازهای دانش‌آموزان، نیازمند کمک و مشارکت هرچه بیشتر مردم عزیز گلوگاه هستیم.
وی برخورداری دانش‌آموزان نیازمند از امکانات تحصیلی برابر با سایرین در کنار حفظ کرامت آن‌ها را از اولویت‌های کمیته امداد اصفهان اعلام کرد و گفت: برپایی جشن بزرگ عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای عرصه خیر و احسان در کشور است که مبتکر و مجری آن کمیته امداد بوده و در تمام سال‌هایی که این جشن برگزار شده با استقبال پرشور مردم نیکوکار گلوگاه، کمک‌های قابل‌ توجهی برای توزیع در میان دانش‌آموزان نیازمند، جمع‌آوری‌ شده است.
رئیس کمیته امداد گلوگاه با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه، 11 مهرماه در تمام مدارس کشور برگزار می‌شود، از خیرین و اولیای دانش‌آموزان خواست کمک‌های مالی خود را جهت دانش‌آموزان بی‌بضاعت با هدف ترویج فرهنگ انفاق در پاکت‌هایی که به همین منظور طراحی و در اختیار دانش‌آموزان گذاشته شده، قرار دهند.
محمد خواجوی
انتهای پیام

captcha