بهره‌برداری از سینما فلسطین بروجرد
کد خبر: 3749160
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

بهره‌برداری از سینما فلسطین بروجرد

گروه فرهنگی ـ سینما فلسطین بروجرد از ابتدای مهرماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایکنا از لرستان، سیاوش بیرانوند، معاون سینمایی حوزه هنری لرستان شنبه، 31 شهریور در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری سینما فلسطین بروجرد طی مهرماه جاری خبرداد و گفت: این سینما با ظرفیت بیش‌از ۸۰۰ نفر یکی‌از سینماهای بزرگ کشور به‌شمار می‌رود و کار بازسازی آن اوایل سال گذشته آغاز شد و با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر پانزده میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.
وی افزود مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز که مدیریت سینماهای حوزه هنری را بر عهده دارد تاکنون بخش عمده‌ای از سینماهای کشور را که عمدتاً عمر بالای چهل سال دارند مورد بازسازی قرار داده است که سینما فلسطین بروجرد نیز ازجمله این سینماها به‌شمار می‌رود.
معاون سینمایی حوزه هنری لرستان ادامه داد: این سینما پس‌از سینما استقلال خرم‌آباد دومین سینمایی است که در لرستان به‌طور کامل بازسازی شده و علاوه‌بر تعمیرات عمرانی به سیستم‌های روز صوتی و تصویری مجهز گردیده است. علاوه‌بر سالن اصلی که بیش از هشتصد نفر گنجایش دارد یک سالن کوچک هم برای نمایش هم‌زمان در نظر گرفته شده که امکان پخش هم‌زمان دو فیلم را برای شهروندان علاقمند فراهم می‌سازد.
یادآور می‌شود، بخش عمده اعتبارات موردنیاز برای تکمیل این پروژه فرهنگی به‌همت شرکت بهمن سبز توسط حوزه هنری مرکز تامین گردیده و با پیگیری‌های گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار است مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه اختصاص یابد.

انتهای پیام

captcha