تسلیت استاندار هرمزگان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز
کد خبر: 3749167
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

تسلیت استاندار هرمزگان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار هرمزگان با صدور پيامي شهادت جمعي از هموطنان در حادثه حمله تروريستي مراسم رژه نيروهاي مسلح در شهر اهواز را تسليت گفت.

استاندار هرمزگان شهادت جمعي از هموطنان در حادثه تروريستي اهواز را تسليت گفت

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:

انالله و اناالیه راجعون

شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز، موجب تاثر و تاسف عمیق ملت شریف ایران گردید. همان‌طور كه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حادثه تروریستی تهران فرمودند "این ترقه‌بازی‌ها در اراده ملت اثر ندارد" ، بی‌شک این حادثه كه از سوی عناصر استكبار در حمله به مردم بی‌دفاع و نیروهای مسلح حاضر در مراسم عمومی رژه صورت گرفت نیز خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نخواهد كرد.

جمهوری اسلامی ایران كشوری بااقتدار و برخوردار از امنیت مثال‌زدنی در منطقه است و مردم ایران در طول 40 سال گذشته باقدرت، وحدت و صلابت در برابر دشمنان ایستادگی كرده و پاسخ محكمی به آن‌ها داده‌اند. این بار نیز تروریست‌ها به اهداف خود نخواهند رسید و شاهد اتحاد بیشتر مردم در برابر آن‌ها خواهیم بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های جان‌باختگان و مجروحان حادثه تروریستی اهواز، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را به خانواده های معظم این بزرگواران، ملت ایران و به‌خصوص مردم شریف و غیور استان خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان آرزوی صبر دارم.

انتهای پیام

captcha