دومین همایش «ستارگان خاک» در اندیمشک آغاز شد
کد خبر: 3749168
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

دومین همایش «ستارگان خاک» در اندیمشک آغاز شد

گروه فرهنگی ـ دومین همایش «ستارگان خاک» به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش‌های نمایش نامه خوانی، شعرخوانی، داستان، تعزیه، تئاتر خیابانی و خاطره گویی رزمندگان در اندیمشک آغاز شد.

دومین همایش «ستارگان خاک» در اندیمشک آغاز شد

علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک در گفت و گو با ایکنا از خوزستان از برگزاری دومین همایش «ستارگان خاک» به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با همکاری بسیج هنرمندان، انجمن نمایش و نویسندگان اداره ارشاد شهرستان در بخش‌های نمایش نامه خوانی، شعرخوانی، داستان، تعزیه، تئاتر خیابانی و خاطره گویی رزمندگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به مدت 4 روز و با حضور هنرمندانی از شهرهای شوش، اندیمشک و سوسنگرد برگزار می‌شود، افزود: شب اول این همایش شب گذشته 31 شهریور در اندیمشک آغاز شد. در این شب گروه تعزیه بین المللی بین الحرمین اندیمشک به اجرای تعزیه پرداختند. همچنین هنرمندانی از شهر شوش به خوانش آثار هنری خود با موضوع دفاع مقدس پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: این همایش تا سه شنبه سوم مهر در ساعت‌های 19 تا 22 در پلاتوی خانه هنر اندیمشک برگزار می‌شود.

 انتهای پیام 

captcha