۶۰۰ آموزشگاه خراسان‌شمالی؛ میزبان جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3749184
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

۶۰۰ آموزشگاه خراسان‌شمالی؛ میزبان جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی ـ. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: همزمان با ۱۱ مهرماه جشن عاطفه‌ها در ۶۰۰ آموزشگاه در سطح استان برگزار می‌شود.

600آموزشگاه خراسان‌شمالی میزبان جشن عاطفه‌ها

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در سطح 600 آموزشگاه استان هفته آینده چهارشنبه 11 مهرماه سال جاری برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: ۸۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها برای مشارکت دانش آموزان در این جشن چاپ‌شده که در روزهای ابتدای مهرماه بین آنان توزیع می‌شود.
اهرابی با بیان اینکه در حال حاضر حدود پنج هزار دانش آموز و بیش از یک هزار و 700 دانشجو نیازمند کمک خیرین و مردم نیکوکار هستند، افزود: کمک های جمع آوری شده مرحله اول جشن عاطفه ها تا قبل از آغاز مهر بین دانش‌آموزان توزیع شد.
وی بیان کرد: مردم نیکوکار این استان در مرحله ابتدایی جشن عاطفه‌های امسال نیز یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک کردند که امیدواریم امسال با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها این رقم به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
اهرابی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، بیان کرد: ۱۵۶ میلیون تومان از این رقم توسط دانش آموزان مدارس این استان به محرومان هدیه داده شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: در مجموع ۳۲ هزار خانوار در سطح استان تحت پوشش این نهاد بوده و به طور مستقیم از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

captcha