مدارس قرآنی مؤسسه ریحانة‌النبی(س) آغاز به کار کردند
کد خبر: 3749209
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
در اولین روز ماه مهر؛

مدارس قرآنی مؤسسه ریحانة‌النبی(س) آغاز به کار کردند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همزمان با آغاز سال تحصیلی، مدارس قرآنی مؤسسه ریحانة‌النبی(س) بوشهر نیز آغاز به کار کردند.

خدیجه گرشاسبی، مدیرعامل مؤسسه ریحانة‌النبی(س) بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: همزمان با بازگشایی مدارس، مدارس قرآنی غیرانتفاعی مؤسسه ریحانة‌النبی نیز آغاز به کار کرد و امروز صبح 300 دانش‌آموز دختر و پسر وارد مدرسه شدند.

وی در رابطه با تنظیم ساعات مدارس و کلاس‌های قرآن گفت: در مدارس طبق برنامه‌ریزی آموزش و پرورش پیش‌ می‌رویم و تا ساعت 12 دانش‌آموزان مشغول تحصیل مباحث آموزش و پرورش هستند که بعد از ساعت 12 تغذیه‌ای به دانش‌آموزان می‌دهیم و سپس کلاس‌های فوق‌العاده آموزش قرآن شروع می‌شود.

گرشاسبی ادامه داد: عزیزانی هم که در تابستان در این مؤسسه قرآن یاد می‌گرفتند با وارد شدن به مدرسه‌های قرآنی ما می‌توانند کلاس‌های قرآنی را دنبال کنند.

مدیرعامل مؤسسه ریحانة‌النبی(س) تصریح کرد: البته در کلاس‌های ترم تابستان روشندلان دانشجو هم حضور داشتند و تا جزء پنجم پیش‌ آمدند و در همه مسابقات نیز شرکت و رتبه آوردند که در طول سال برای این عزیزان هم برنامه‌های داریم.

وی بیان کرد: استقبال از کلاس‌های قرآنی ما هم در تابستان و هم در طول سال تحصیلی بسیار بالاست، اما مشکل مکان مناسب سبب شده تا نتوانیم درخدمت قرآن‌آموزان بیشتری باشیم.

گرشاسبی گفت: امروز نیز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس همایشی با حضور معلمان، مدیران و تمامی عوامل اجرای مدارس قرآنی برگزار و در خلال برنامه‌های این همایش از بسیجیان فعال عضو گردان الزهرا(س) قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha