اجرای ۱۲۵ برنامه فرهنگی، قرآنی و اعتقادی سپاه ناحیه اراک
کد خبر: 3749210
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

اجرای ۱۲۵ برنامه فرهنگی، قرآنی و اعتقادی سپاه ناحیه اراک

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه ناحیه اراک از برگزاری ۱۲۵ برنامه قرآنی، فرهنگی، اعتقادی و... ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اراک خبر داد.

اجرای 125 برنامه فرهنگی، قرآنی و اعتقادی سپاه ناحیه اراک

محمدرضا عسگری، فرمانده سپاه ناحیه اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این نهاد، از اجرای 125 برنامه فرهنگی، قرآنی و اعتقادی در سطح شهرستان خبر داد.
وی تصریح کرد: دیدار با جانبازان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است. برپایی حلقات صالحین در مساجد، نشست‌های بصیرتی و اعتقادی و نواختن زنگ ایثار و مقاومت از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس است.
عسگری جزءخوانی قرآن به نیابت از شهدا، غباروبی گلزار مطهر شهدا در سطح شهرستان، برگزاری برنامه آبروی کوچه‌ها، افتخار محله، برپایی 8 یادواره شهدا، همایش پیاده‌روی، نشست با پیشکسوتان دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌ها خواند.
وی از اجرای طرح اردوهای جهادی در تابستانی که گذشت و برگزاری آیین اختتامیه این طرح خبر داد و افزود: در این طرح اکیپ‌های پزشکی در مناطق محروم مستقر شدند، در منطقه محروم باغ‌خلج اراک منزل مسکونی برای خانواده نیازمندی ساخته شد. اهدای 400 بسته نوشت‌افزار تحصیلی از دیگر برنامه‌هایی است که در این مناطق به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha