پیام استاندار خراسان رضوی در پی حادثه تلخ تروریستی اهواز
کد خبر: 3749229
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

پیام استاندار خراسان رضوی در پی حادثه تلخ تروریستی اهواز

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار خراسان رضوی در پیامی حادثه تروریستی صبح دیروز اهواز را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شد، را به مردم خوزستان به ویژه خانواده‌های داغدار این حمله ناجوانمردانه و تلخ و نیز استاندار این استان تسلیت گفت.

پیام استاندار خراسان رضوی در پی حادثه تلخ تروریستی اهواز
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در پی حادثه تروریستی اهواز پیامی فرستاد و در این پیام تصریح کرد: این حادثه نشان داد که بدخواهان و دشمنان کینه توز این ملت برای اختلاف افکنی و ضربه به صفوف منسجم و یکپارچه این ملت از ریختن خون زنان، کودکان و بی گناهان ابایی ندارند.
وی افزود : امروز باید بیش از هر زمان همه اقوام از عرب، لر، کرد، ترک و بلوچ با هر دین و مذهبی اعم از شیعه و سنی، زرتشتی، مسیحی و یهودی برای درهم شکستن توطئه های دشمنان بیرونی و معاندان داخلی وحدت و انسجام خود در ایران اسلامی را حفظ کرده و اجازه ندهیم که دشمنان در این صفوف بهم پیوسته خللی ایجاد کنند.
استاندار خراسان رضوی با تسلیت این حادثه به ملت مقاوم ایران اسلامی، گفت: این حادثه آن هم بعد از حضور پر شور و شعور همه اقوام و طوایف ایرانی در عزای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به ویژه شام غریبان بی نظیر حسینی در جای جای خوزستان که نماد وحدت حضور توأم با بصیرت مردم دلاور این دیار شهید پرور حول محور ارزشهای نهضت عاشورا بود، نشان از نفرت، کینه و عصبانیت بی حد و حصر دشمنان این ملت و نظام از این پیوند معنوی و اتحاد این مردم است.
رشیدیان افزود: آنان می دانند که این انقلاب و نظام ریشه در عاشورا و ارزش های نهضت حسینی دارد، از این رو جلوه ارزشهای عاشورایی این ملت را تاب نیاورده و با هدف خوش رقصی برای اربابان بی دین خود و ایجاد اختلاف و ناامنی دست به این عمل تروریستی زدند.
وی بار دیگر در این پیام ضمن همدردی با خانواده شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، آمادگی استان خراسان رضوی را برای خدمات دهی به مجروحان این حمله در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اعلام کرد.
 استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: برای شهدای این حادثه غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحین شفای عاجل از درگاه احدیت مسئلت دارم.

انتهای پیام

captcha