جوانان با ولايت‌مداری، توحيد، معاد و اخلاق بيمه كنيم
کد خبر: 3749243
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

جوانان با ولايت‌مداری، توحيد، معاد و اخلاق بيمه كنيم

گروه فرهنگی ــ مديركل تبليغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه آمريكا در صدد است زندگی به سبك آمريكايی را به مردم ما تحميل كند، گفت: باید جوانان را از نظر ولايت‌مداری، توحيد، معاد و اخلاق بيمه كنيم.

جنگ فرهنگی آمریکا ادامه دارد/لزوم مقاوم‌سازی جوانان از لحاظ اخلاق و ولایتمداریبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌ياری، مديركل تبليغات اسلامی استان زنجان امروز یکشنبه، 1 مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته تاج افتخار تاریخ ايران بوده و اوج غيرتمندی و حماسه‌آفرينی ملت در دفاع از دين و ميهن را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به درس‌ها و مفاهیم عمیق نهفته در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی رشادت‌های رزمندگان و تبیین اوج غيرتمندی و حماسه‌آفرينی ملت ايران است.
صفی‌ياری افزود: هر چند جنگ تحميلی با عزت و سربلندی ملت ايران به پايان رسيده اما فرهنگ تحميلی هنوز ادامه دارد و آمريكا در صدد است زندگی به سبك آمريكايی را به مردم ما تحميل كند.
وی بيان كرد: جهاد در راه خدا و دفاع از حريم اسلامی تا مرز شهادت، وظيفه الهی، آرمانی و انسانی است كه در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسيد و باید این فرهنگ غنی که حاصل مکتب عاشوراست، در جامعه ترویج یابد.
مديركل تبليغات اسلامی استان زنجان به تهاجم فرهنگی دشمنان عليه ايران اسلامی اشاره و اعلام كرد: امروز در برابر جنگ نرم بايد تفكر، روش شهدا و فرهنگ شهادت را ترويج كرده و جوانان را از نظر ولايت‌مداری، توحيد، معاد و اخلاق بيمه كنيم.
وی يادآور شد: اگر در اين مسير سستی كنيم خسارات جبران‌ناپذيری می‌خوريم و خسارات تحميل زندگی آمريكايی بر ملت ما صدها برابر خسارات جنگ تحميلی است.
 انتهای پیام
captcha