توزیع بیش از ۸۰۰ بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد همدان
کد خبر: 3749247
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد همدان

گروه اجتماعی ــ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: هشت هزار و ۲۲۵ بسته لوازم‌التحریر و کیف ‌بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان ‌توزیع‌ شده است.

توزیع ۸۲۲۵ بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت حمایت همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان همدان، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: 8 هزار و ۲۲۵ بسته لوازم‌التحریر و کیف به ارزش ۷۴۰ میلیون تومان در بین دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع‌ شده است.
وی ادامه داد: اقلام توزیع‌ شده شامل دفاتر، مداد رنگی، کلاسور، ملزومات آموزشی، کیف و کوله مدرسه بوده است که با رعایت مقطع تحصیلی و جنسیت دانش‌آموزان در بین آن‌ها تقسیم‌ شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همچنین به پرداخت ۳۰ هزار تومان وجه نقد به هر دانش‌آموز برای ثبت‌ نام در مدرسه اشاره کرد و افزود: هزینه ثبت‌ نام دانش‌آموزان حدود ۲۴۷ میلیون تومان شده است که از منابع امداد پرداخت‌ شده است.
بحیرایی گفت: خدمات دیگری نیز به دانش آموزان تحت حمایت مانند مشاوره و هدایت تحصیلی، حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر، کمک‌هزینه تقویت بنیه تحصیلی و کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه نیز به دانش‌آموزان نیازمند در طی سال تحصیلی ارائه می‌شود.
وی در پایان به پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان، برپایی و اعزام آن‌ها به اردوهای آموزشی و تربیتی و همچنین بهره‌مندی دانش آموزان از کانون‌های فرهنگی و تربیتی نیز اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha