مردم با یک‌دلی مقابل دشمنان خواهند ایستاد
کد خبر: 3749257
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

مردم با یک‌دلی مقابل دشمنان خواهند ایستاد

گروه اجتماعی ـ نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد کنند‏، گفت: اما مردم و همه مجروحان این حادثه تروریستی بسیار محکم و باصلابت ایستاده‌اند.

مردم با یک‌دلی مقابل دشمنان خواهند ایستاد

به گزارش ایکنا از خوزستان، خدام حرم آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان‌های گلستان و رازی از مجروحان حادثه تروریستی رژه آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز عیادت کردند.

در این دیدار خادمان با حضور در بخش‌های CCU ،‌ICU و جراحی عمومی از مجروحان عیادت کردند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی کردند.

همچنین حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد، نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان، در حاشیه عیادت خدام حرم مطهر رضوی از مجروحان حادثه تروریستی اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور در اهواز اظهار کرد: 31 شهریور روزی است که ارتش و نیروهای نظامی میان مردم هستند؛ حمله به رژه‌ای که در بین مردم اجرا می‌شود نمی‌تواند برای دشمنان ارزش نظامی داشته باشد. 

وی ادامه داد: اینان به شکل اهداف کور برنامه خود را تنظیم کردند و تعداد بسیاری را به شهادت رساندند. دنیا باید از سیاست‌های دوگانه آمریکا و صهیونیست آگاه شود. بر هیچ‌کس کمک‌های استکبار جهانی به آنان پوشیده نیست.

علی‌نژاد گفت: آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد کنند، اما به روحیه مجروحان بنگرید. آنان بسیار محکم و باصلابت ایستاده‌اند. حقیقتاً مردم با یکدلی‌شان در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: از طرف تولیت آستان قدس رضوی برای عیادت از مجروحان در بیمارستان‌ها حاضر شدیم تا در صورت بروز مشکلات برای مجروحان و لزوم انتقال آنان پیگیری‌ها انجام شود. دشمن باید بداند همان‌طور که تاکنون فعالیت‌ها، برنامه‌ها و حرکت‌هایشان به نتیجه نرسیده از این به بعد هم به همین منوال خواهد بود.

نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان در پایان افزود: دشمنان باید بدانند که مردم با وجود خانواده‌هایی که یک شهید، دو شهید و سه شهید تقدیم کرده‌اند همچنان پای انقلاب می‌ایستند و آنان با این اقدامات راه به جایی نمی‌برند.

انتهای پیام

captcha