نوکران استکبار همواره روسیاه هستند
کد خبر: 3749275
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

نوکران استکبار همواره روسیاه هستند

گروه اجتماعی ـ امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: حمله به رژه نظامی و مردم بی‌گناه نشان‌دهنده ترس دشمنان از قدرت نظامی ماست؛ این نوکران خودفروخته استکبار جهانی می‌خواستند با این اقدام تروریستی روحیه ملت ایران را تضعیف کنند، اما نه تنها به هدف خود نمی‌رسند، بلکه همیشه روسیاه می‌مانند.

نوکران استکبار همواره روسیاه هستند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از پایگاه اوشیدا، مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: در حادثه تروریستی اهواز این جوانان ایران زمین بودند که با گذشتن از جان خود افتخار آفرینی کرده و علاوه بر نابودی دشمنان از مردم دفاع کردند.
وی با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، اظهار کرد: حمله به رژه نظامی و مردم بی‌گناه نشان دهنده ترس دشمنان از قدرت نظامی ماست؛ این نوکران خودفروخته استکبار جهانی می‌خواستند با این اقدام تروریستی روحیه ملت ایران را تضعیف کنند؛ اما نه تنها به هدف خود نمی‌رسند، بلکه همیشه روسیاه می‌مانند.
امام جمعه اهل سنت سرباز با تاکید بر اینکه ایثار و از خودگذشتگی رمز پیروزی بر دشمنان است، بیان کرد: سال‌ها از زمان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد اما روحیه ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران روز به روز رشد کرده و موجب شکوفایی این کشور شده است تا جایی که امروز در زیر باران گلوله‌های دشمنان جوانان این مرز و بوم سینه سپر کرده و برای دفاع از مردم پیش قدم می‌شوند تا نشان دهند این ملت از پای نخواهد نشست.
وی ادامه داد: در این حادثه، تقابل دو گروه را دیدیم؛ عده‌ای برای رسیدن به اهداف شیطانی خود به زنان و کودکان و سربازان بی دفاع هم رحم نکرده و آنان را به گلوله بستند و عده‌ای نیز با سپر قرار دادن تن خود برای دفاع از این ملت حاضر شدند و این تقابل شر و نیکی خود به تنهایی رسوا کننده دشمنان ماست.
رسولی‌زاده ضمن تسلیت به خانواده شهدا، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، اظهار کرد: ملت ایران بارها از چنین امتحاناتی پیروز خارج شده و افتخار افرینی کرده‌اند و امروز نیز به زیبایی موجب شدند تا دشمنان بدانند تا ابد نمی‌توانند این مردم را از راه حقیقت و درست منحرف کنند.

انتهای پیام

captcha