جذب ۱۵۰ نیکوکار خراسان رضوی در طرح اکرام ایتام و محسنین
کد خبر: 3749296
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

جذب ۱۵۰ نیکوکار خراسان رضوی در طرح اکرام ایتام و محسنین

گروه اجتماعی- ۱۵۰ نیکوکار با هدف حمایت مالی و معنوی از طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا همکاری خود را با کمیته امداد خراسان رضوی در دهه اول ماه محرم اعلام کردند.

جذب 150 نیکوکار خراسان رضوی در طرح اکرام ایتام و محسنین
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، سلمان دانشور، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد در ماه‌های محرم و صفر پایگاه‌های جذب حامی را به‌ صورت دائم و موقت ایجاد می‌کند که نیکوکاران با مراجعه به آن همکاری خود را اعلام می‌کنند.
وی، راه‌های مشارکت با طرح اکرام ایتام و محسنین را علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه‌های این نهاد، مراجعه به دفاتر کمیته امداد و سایت emdad.ir اعلام کرد.
دانشور ادامه داد: پایگاه‌های دائمی جذب حامی در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا، دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های اطراف حرم مطهررضوی است و پایگاه‌های موقت متناسب با برنامه‌های دینی، مذهبی صورت می‌گیرد.
معاون مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه شرایط بد اقتصادی در جذب حامی تأثیرگذار نبوده است، گفت: در دهه ابتدای ماه محرم 150 نیکوکار باهدف حمایت مالی و معنوی از طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا همکاری خود را با کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کردند.
دانشور، سقف کمک به ایتام، محسنین و شفا را ماهانه 50 هزار تومان اعلام کرد و بیان کرد: نیکوکاران و حامیان پس از مدتی استمرار در پرداخت می‌توانند به دیدار فرزندان معنوی و یا خانواده‌های تحت حمایت خود بروند.
یادور می شود، نصب نرم‌افزار سنا یکی از شیوه‌های آسان کمک‌های نقدی به کمیته امداد و مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

انتهای پیام

captcha