«شب‌های شیدایی»؛ ویژه‌برنامه صدا و سیمای خراسان‌شمالی در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3749297
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

«شب‌های شیدایی»؛ ویژه‌برنامه صدا و سیمای خراسان‌شمالی در هفته دفاع مقدس

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی از اجرای ویژه‌برنامه «شب‌های شیدایی» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سیمای اترک استان خبر داد.

«شب‌های شیدایی» ویژه برنامه صداو سیمای خراسان‌شمالی در هفته دفاع مقدس

حمید قربانی جم، مدیرکل صداو سیمای استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با عنوان «شبهای شیدایی» ساعت 21 به مدت یک هفته از سیمای اترک پخش می‌شود.
وی ادامه داد: مرور و انعکاس رشادت‌های رزمندان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، دعوت از چهره‌های شاخص ایثارو مقاومت در استان و گزارش‌های مردمی از جمله بخش های مختلف این ویژه برنامه است.
قربانی جم افزود: ویژه برنامه دیگرهفته دفاع مقدس با عنوان «پلاک هشت» ساعت 18 هر روز از رادیو اترک به صورت زنده به روی آنتن می رود.
وی عنوان کرد: این برنامه به معرفی شهدای استان، تشریح عملیات های بزرگ، گزارش، موسیقی، خاطره گویی، کلام بزرگان، و انعکاس اخبار مرتبط با هفته دفاع مقدس می پردازد.
قربانی جم عنوان کرد: سیمای اترک در بخش گفتگوی ویژه خبری نیز به بررسی ابعاد دفاع مقدس می پردازد که در این برنامه مهمانان مختلفی از جمله فرمانده‌هان ارشد نظامی و انتظامی استان حضور می‌یابند.
وی یادآور شد: پخش مستندهای فاخر، موسیقی، تصاویر خاطره انگیز دوران دفاع مقدس، فیلم سینمایی، گزارش‌های مردمی، گزیده بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و معرفی و قرائت وصیتنامه شهدا از دیگر برنامه های شبکه استانی اترک است. 

captcha