فعالیت ۱۲ انجمن علمی ـ دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3749330
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

فعالیت ۱۲ انجمن علمی ـ دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از فعالیت ۱۲ انجمن علمی ـ دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

فعالیت 12 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روبط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، صبح امروز اول مهرماه سال جاری، ابراهیم زاده، معاون فرهنگی ـ دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی اظهار کرد: انجمن‌های علمی بنا به نوع رشته‌های خود، خدمات بهداشتی درمانی به عموم مردم به خصوص در مناطق محروم ارائه می‌کنند.
وی افزود: انجمن‌های علمی دانشجویی متشکل از دانشجویان علاقه مند به مشارکت در فعالیت‌های علمی در یک دانشکده یا گروه آموزشی است و در هر دانشگاه متناظر با هر رشته دانشگاهی یک انجمن علمی می‌تواند تشکیل شود.
به گفته وی در صورتی که دانشجویان دو یا چند رشته علاقه مند به تشکیل انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای باشند می توانند طبق ضوابط این آیین نامه اقدام کنند، دانشجویان تمامی گرایش ها و مقاطع تحصیلی یک رشته دانشگاهی، اعضای انجمن علمی متناظر با همان رشته به شمار می روند.
ابراهیم زاده از دو تشکل دانشگاه تحت عنوان بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی نام برد و به عمده فعالیت‌های این حوزه در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد.
به گفته معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در ابتدای هر ترم دانشجویان تشکل‌های دانشگاه به معرفی خود می پردازند، عضو گیری انجام می‌شود و ساماندهی آن نیز از مهم ترین اقداماتی است که ابتدای هر ترم از سوی دانشجویان تشکل‌های مختلف انجام می گیرد.

انتهای پیام.

captcha