جاودانه شدن مکتب اهل بیت(ع) تلاش مؤثر معلمان را می‌طلبد
کد خبر: 3749333
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

جاودانه شدن مکتب اهل بیت(ع) تلاش مؤثر معلمان را می‌طلبد

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان جاودانه شدن مکتب اهل بیت(ع) و نهادینه شدن فرهنگ عبودیت را نیازمند تلاش مؤثر معلمان و آموزش و پرورش دانست.

جاودانه شدن مکتب اهل بیت(علیه السلام) و نهادینه شدن فرهنگ عبودیت  نیازمند تلاش موثر معلمان استبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری شبستان سید‌شهاب‌الدین چاوشی، استاندار سمنان امروز، اول مهرماه در آئین گشایش مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت، با بیان اینکه روزهای طلایی تقارن سال تحصیلی، هفته دفاع مقدس و ماه محرم، فرصتی برای ترویج سیره اهل‌بیت(ع) و تبیین مکتب حسینی است، اظهار کرد: معلمان استان بذر محبت به اهل‌ بیت(ع) را در دل دانش‌آموزان بکارند تا شاهد نسلی متدین، متعهد و مؤمن باشیم.

وی جاودانه شدن مکتب اهل بیت(ع) و نهادینه شدن فرهنگ عبودیت را نیازمند تلاش مؤثر معلمان و آموزش و پرورش دانست و گفت: فرهنگ عبودیت در سایه ادب‌آموزی، مدارا و صبوری، مهر ورزیدن، خوب شنیدن و هنر سکوت محقق خواهد شد و معلمان در جهت تحقق این راهبرد و نهادینه شدن مکتب حسینی بین دانش‌آموزان باید تلاش دوچندان داشته باشند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اگر مدرسه ما حسینی باشد می‌توانیم شاهد ترویج مکتب علوی نیز در جامعه باشیم، افزود: باید در راستای ترویج سیره اهل‌ بیت(ع) در مدارس استان سمنان بیش از هر زمان تلاش کنیم.

چاوشی با اشاره به اینکه اقتدار، رفاه، دموکراسی، آزادی، عدالت و سایر مفاهیم اجتماعی از مدارس ترویج می‌یابند، یادآور شد: از دل همین مدارس است که ما شاهد رشد مدیران آینده خواهیم بود لذا معلمان باید به رسالت انسان‌سازی که دارند، افتخار کنند.

انتهای پیام

captcha