وحدت، امید و ایستادگی؛ تنها راه پیشرفت در مقطع کنونی
کد خبر: 3749351
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
حسینی مطرح كرد:‌

وحدت، امید و ایستادگی؛ تنها راه پیشرفت در مقطع کنونی

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تأكید كرد كه تنها راه پیشرفت در مقطع کنونی وحدت، امید به آینده و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، اول مهرماه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه دخترانه طوبی با بیان اینکه جوانان در علم و دانش‌اندوزی و پیشرفت کشور سهیم هستند، گفت: تنها راه پیشرفت در مقطع کنونی وحدت، امید به آینده و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب است.
وی با تصریح اینكه ما به تأسی از قیام عاشورا روز به روز به مقاومت و پایداری خود پایبند هستیم، پیروزی در همه میدان‌ها را در گرو ایستادگی و مقاومت برشمرد.
حسینی بیان كرد: ایادی استکبار و اربابان منطقه سعی در به ستوه آوردن ملت ایران دارند و با بهره‌گیری از جنگ رسانه‌ای و روانی به‌دنبال خسته کردن روح و روان مردم هستند لذا باید هوشیار بود تا با وحدت و همدلی از شرایط کنونی سربلند بیرون بیائیم.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: عده‌ای با خوش‌بینی، حلال مشکلات را آمریکا قلمداد می‌کردند فارغ از اینکه با چشم باز به توطئه‌ها و نقشه‌های آنان نگاه کنند و امروز مشاهده می‌كنیم كه چگونه آمریكا چهره واقعی خود را در همه ابعاد به جهانیان نشان می‌دهد.
وی با تأكید بر اینكه شیراز توطئه‌های دشمنان قسم خورده علیه ملت و نظام ما تمامی ندارد، بیان كرد: هدف دشمنان شکستن ایستادگی ملت ایران است.
انتهای پیام

captcha