حمله تروریستی اهواز لکه ننگ دیگری برای دشمنان نظام است
کد خبر: 3749362
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

حمله تروریستی اهواز لکه ننگ دیگری برای دشمنان نظام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حمله تروریستی اهواز لکه ننگ دیگری بر دامن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حمله تروریستی اهواز لکه ننگ دیگری برای دشمنان نظام استبه گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی اهواز را به نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و مردم این استان تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: حمله تروریستی و جنایتکارانه عده‌ای کور دل و فریب خورده دستگاه‌های امنیتی دشمنان جمهوری اسلامی ایران به مردم بی‌گناه و بی‌دفاع که منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیز ما از جمله زنان و کودکان شد موجب تأثر و اندوه فراوان شد.
این حمله تروریستی در سالروز دفاع مقدس و نمایش عظمت و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دوشادوش ملت عزیز ایران به خیال خام اربابان غربی و منطقه‌ای این تروریست‌های جنایتکار ضربه ای است بر اقتدار و امنیت این نظام و ملت، که البته نه تنها این حمله کور تروریستی ذره‌ای از این اقتدار و عظمت نخواهد کاست بلکه لکه ننگ دیگری است بر دامن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که دوباره با آلوده شدن دستانشان به خون بی‌گناهان؛ ناتوانی، زبونی در مقابل این نظام و همچنین درنده خویی خود را از پس ادعاهای پوچ حقوق بشرشان نشان دادند.
اینجانب به نمایندگی از مردم مؤمن وشهید پرور استان کرمانشاه شهادت این عزیزان را به محضر حضرت بقیة الله‌العظم، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت ایران، جنابعالی و مردم متدین و شهید پرور استان خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم و ازخداوند متعال علو درجات این شهدا و برای بازماندگان صبر جزیل را خواستارم.
انتهای پیام

captcha