مجلس از مأموریت‌های ناجا حمایت می‌كند
کد خبر: 3749416
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
انصاری:

مجلس از مأموریت‌های ناجا حمایت می‌كند

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مجلس از مأموریت‌های نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌كند.

 به گزارش ایكنا از فارس، رضا انصاری، نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی امروز، اول مهرماه در جمع كاركنان انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینكه تقویت نیروی انتظامی در دستور كار همیشگی نمایندگان مجلس قرار دارد، گفت: امروز مجلس از مأموریت‌های نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌كند.
وی با اشاره به حاكمیت امنیت مناسب در استان فارس افزود: به‌همت تلاش شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی، شاهد امنیت خوبی در سطح كشور به ویژه استان فارس هستیم.
انصاری بیان كرد: دشمنی دیرینه معاندین نظام با آرمانهای انقلاب، اهداف امام راحل و نظام جمهوری اسلامی است كه با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و یكپارچگی مردم شریف ایران نتوانسته اند به اهداف پلید خود دست یابند.
وی بر لزوم تقویت ناجا تأكید كرد و افزود: هرچه پلیس این نظام مجهزتر، به روزتر و مقتدرتر باشد، ایران اسلامی نیز از امنیت و عزت بیشتری در بین كشورهای منطقه و حتی در دنیا برخوردار خواهد بود.
نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی همچنین به مشكلات اقتصادی اشاره كرد و گفت: مشکلات اقتصادی اخیر در كشور تنها به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود بلكه باید برای حل این مشكلات بر ظرفیت‌های درون كشور توجه شود؛ ان‌شاءالله آینده روشنی برای كشور پیش‌بینی می‌كنیم.
انتهای پیام

captcha