دشمنان تاب دیدن اقتدار ایران را ندارند
کد خبر: 3749427
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

دشمنان تاب دیدن اقتدار ایران را ندارند

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه دشمنان تاب دیدن اقتدار ملت ایران را ندارند، تصریح کرد: حادثه تروریستی اهواز درست زمانی اتفاق افتاد که دلاورمردان ما در اهواز مشغول رژه اقتدار بودند.

دشمنان تاب دیدن اقتدار ایران را ندارندبه گزارش ایکنا، از زنجان، علی حیدری فرماندار ابهر، ظهر امروز یکشنبه یکم مهر ماه در مراسم بازگشایی مدارس ابهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقارن ایام هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، عنوان کرد کشور ما برای دفاع از اسلام و وطن شهدای بسیار زیادی تقدیم انقلاب کرده است 
وی با تاکید بر اینکه راه شهدا همیشه ادامه دارد، اضافه کرد: تقدیم شهید به انقلاب در برهه کنونی نیز ادامه دارد که نمونه بارز آن حادثه تروریستی دیروز اهواز توسط دشمنان کوردل بود.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان تاب دیدن اقتدار ملت ایران را ندارند، تصریح کرد: این حادثه درست زمانی اتفاق افتاد که دلاورمردان ما در اهواز مشغول رژه اقتدار بودند.
فرماندار ابهر با تاکید بر این موضوع که دانش‌آموزان نقش تاثیر گذاری در آینده کشور دارند، ادامه داد: با توجه به این نقش تاثیرگذار معلمان باید تلاش کنند قبل از اینکه دانش‌آموزان سلاح علم مجهز شوند مهربانی، عشق و انسانیت را به آنان بیاموزند.
حیدری با اشاره به اینکه نسل‌ گذشته انقلاب جنگ را اداره کرده شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند، یادآور شد: نسل جدید نیز باید با درست زیستن و درست آموختن ادامه دهنده راه شهدا باشند.
انتهای پیام 
captcha