تحریم‌های ظالمانه، دفاع مقدس دیگری را رقم زده‌است
کد خبر: 3749451
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

تحریم‌های ظالمانه، دفاع مقدس دیگری را رقم زده‌است

گروه سیاست و اقتصاد – سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی بااشاره به اینکه اکنون تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام، دفاع مقدس دیگری را رقم زده‌است، تصریح کرد: مردم استان باید منسجم‌تر از گذشته در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند.

تحریم‌های ظالمانه، دفاع مقدس دیگری را رقم زده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی صبح امروز در در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل مصلی امام‌خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: استان آذربایجان غربی از جمله استان‌های بسیار حساس کشور به شمار می‌رود که همچنان با گذشت سالها، همچنان در مرز‌های استان شهدای بسیاری تقدیم انقلاب می‌شود. 

وی باتاکید بر اینکه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی باید برای تمامی آحاد مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: این امر وظیفه تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بوده و باید در این راستا تمامی همت خود را به کار ببندند تا مردم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی آگاهی کامل داشته‌باشند.
مصطفوی باتاکید بر اینکه امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه که از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی به مردم کشور تحمیل می‌شود، دفاع مقدس دیگری دوباره در کشور رقم خورده است، یادآور شد: باید دوباره همچون هشت سال دفاع مقدس با حفظ اتحاد و همدلی در برابر این تحریم‌ها ایستادگی کرد.
وی بااشاره به اینکه مردم آذربایجان غربی همواره در خظ ولایت فقیه و پشتیبان نظام بوده اند، یادآور شد: امروز نیز با شرایط حساس کنونی، دوباره مردم استان همگام با مردم کشور در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.
انتهای پیام

captcha