ارتقای کیفیت آموزشی مورد توجه مسئولان باشد
کد خبر: 3749478
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

ارتقای کیفیت آموزشی مورد توجه مسئولان باشد

گروه فرهنگی- فرماندار کبودراهنگ با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت آموزشی باید مورد توجه مسئولان باشد گفت: تعلیم و تربیت دانش آموزان در محیطی آرام و با نشاط انجام شود.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از جماران حجت اله مهدوی فرماندار کبودرآهنگ  روز یکشنبه اول مهرماه در آیین نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه نمونه دولتی ریحانه النبی شهر کبودرآهنگ گفت: باید در مدارس محیطی با نشاط و آرام برای تعلیم و تربیت دانش آموزان فراهم شود.
وی اضافه کرد: فراهم شدن محیطی شاد و پرنشاط همراه با آموزش مهارت های زندگی و مطالب کاربردی موجب می شود که مدارس به محلی برای تدریس نحوه زندگی تبدیل شود.
فرماندار کبودرآهنگ تاکید کرد: احترام به معلم، احترام به بزرگان و کسانی که به ما علم، سواد، فرهنگ و راه و رسم زندگی را یاد دادند واجب است.
مهدوی با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تاریخ پر افتخاری است که ملت ایران به فرماندهی حضرت امام(ره) آن را رقم زدند.
وی گفت: رزمندگان این مرز و بوم در جریان هشت سال جنگ تحمیلی با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده تا به پیروزی رسیدند.
همزمان با سراسر کشور در همدان نیز 265 هزار دانش آموز در مدارس دولتی و 22 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی نام نویسی کرده و در مجموع 287هزار دانش آموز امروز اول مهر ماه، سال تحصیلی 98-97 را آغاز کردند.
انتهای پیام

captcha