لزوم الگوگیری از روش شهدا در تربیت دانش‌آموزان
کد خبر: 3749483
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

لزوم الگوگیری از روش شهدا در تربیت دانش‌آموزان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان گفت: دستیابی به حیاط طیبه از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باید از روش شهدا در تربیت دانش‌آموزان الگوگیری شود.

لزوم الگوگیری از روش شهدا در تربیت دانش‌آموزانبه گزارش ایکنا، از زنجان، علی محمدی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان عصر روز گذشته، یکم مهرماه در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه عصمت 2 ابهر با تأکید بر اهمیت و جایگاه علم و دانش، اظهار کرد: توجه ویژه اسلام به تفکر و علم‌آموزی بر هیچ کس پوشیده نیست تا جایی که اولین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل شده با امر به خواندن و کلماتی از قبیل کتاب، قلم و علم همراه شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری آغاز سال تحصیلی با دو مناسبت دیگر همزمانی دارد، عنوان کرد: ایام سوگواری ماه محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت هر سه به دنبال تحقق اهداف سند تحول بنیادین یعنی دستیابی دانش‌آموزان به حیات طیبه هستند.
وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به آموزش و پرورش، ادامه داد: کشورهایی می‌توانند در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند که به آموزش و پرورش بها دهند.
محمدی با بیان اینکه کشوری که می‌خواهد فرهنگ و تمدن خود را به جهان صادر کند باید به آموزش و پرورش اهمیت دهد از دانش‌آموزان خواست تا با الگوگیری و تأسی از روش و شیوه زندگی شهدا که به واژه‌هایی مانند شجاعت، شهامت، ایثار و فداکاری معنی بخشیدند آینده کشور را رقم بزنند.
این مسئول تأکید کرد: همه مسئولان سازمان‌ها و نهادها، خیرین و اولیا باید با تعامل و همکاری بیشتر با آموزش و پرورش زمینه موفقیت دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور را فراهم کنند.
انتهای پیام 
captcha