امام جمعه و استاندار سیستان‌وبلوچستان حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند
کد خبر: 3749489
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

امام جمعه و استاندار سیستان‌وبلوچستان حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و استاندار در پیام‌هایی جداگانه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، با مردم این خطه از کشورمان ابراز همدردی کردند.

امام جمعه و استاندار سیستان‌وبلوچستان حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، این حادثه تلخ را به محضر ولی فقیه تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان(ع) و در روز نخست هفته دفاع مقدس و پس از برگزاری مراسم عاشورای حسینی که کام مردم شریف ایران به شهد ولایت شیرین و دل پاکشان به مصائب آل الله(ع) جریحه‌دار بود، فاجعه غم انگیزی از سوی جریان تروریستی تکفیری در جایگاه رژه نیروهای مسلح اهواز رخ داد که همه ما را متأثر ساخت.
امام جمعه زاهدان در ادامه پیام خطاب به رهبر معظم انقلاب آورده است: اینجانب از سوی مردم گرامی استان سیستان و بلوچستان اعم از تشیع و تسنن این حادثه تلخ را به محضر شریف حضرت عالی تسلیت عرض نموده و این نوع حرکت ددمنشانه مزدوران استکبار را به شدّت محکوم می‌نمایم.

امام جمعه و استاندار سیستان‌وبلوچستان حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند

دانیال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، با مردم خوزستان و به‌ویژه خانواده‌های دغدار این خطه از کشورمان ابراز همدردی کرد.
در این پیام آمده است:
عزت، سرافرازی، استقلال و امنیت سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی بوده و پاسداری از این آب و خاک با رشادت‌های بی نظیر ملت ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس، غیرت و شجاعت ایرانیان را جایگاه و معنا بخشیده است.
همزمان با ایام حزن و اندوه محرم و سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین سالروز آغاز حماسه ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، خبر شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به مردم بی دفاع و نیرو‌های نظامی حاضر در رژه نیرو‌های مسلح در اهواز موجب تأسف و تألم شدید ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف و مرزدار استان سیستان و بلوچستان که خود تجربه سخت این حملات کور و نافرجام را با پوست و گوشت خود لمس کرده‌اند، شد.
ولی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ایران اسلامی کشوری با اقتدار و برخوردار از امنیت مثال زدنی است و بدون تردید قطره قطره خون برزمین ریخته این عزیزان، پرچم عزت، امنیت و معنویت قهرمانان این ملت را بر افراشته تر خواهد کرد.
اینجانب به نمایندگی از مردم ولایت‌مدار استان سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه ایادی استکبار و ابراز همدردی با مردم مقاوم و سرافراز استان خوزستان، به ویژه خانواده‌های داغدار این شهیدان والامقام، از درگاه ایزد متعال برای آن شهیدان سرافراز طلب غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل و برای مجروحان این حادثه بهبودی عاجل مسئلت دارم.

انتهای پیام

captcha