برگزاری بیش از ۵۰ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز
کد خبر: 3749498
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز

گروه اجتماعی ـ فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: با هدف تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، بیش از ۵۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اصلاندوزبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل روز گذشته یکم مهرماه در دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز گفت: انتقال روحیه ایثارگری‌های شهدا به نسل امروز مولفه اصلی هفته دفاع مقدس است که این مهم در جامعه باید نهادینه شود و از ظرفیت و ابزار‌های موجود به صورت مناسب استفاده شود.
وی با اشاره به این که هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان است، بیان کرد: باید با انتقال این روحیه راه رسیدن به موفقیت را در جامعه نهادینه کنیم و به دشمنان اجازه ندهیم حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشند چرا که احیای اهمیت مسئله دفاع مقدس یک امر بسیار ضروری و واجب است.
فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: تلاش و اهتمام ما بر این است که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگری و شجاعت آنان جنگ کنونی را پشت سربگذاریم و پوزه دشمنان را به خاک بمالیم.
حسین‌زاده با بیان این که برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت احیای مکتب حسینی اجرا می‌شود تصریح کرد: احیای دفاع مقدس نیازمند تلاش و همت مسئولان است و در این زمینه تمام ابعاد حائز اهمیت است چرا که تاوان‌های سنگینی برای رسیدن به اهداف آرمانی و مقدس پس داده‌ایم و باید از این دستاورد‌ها با جان و دل حفظ و صیانت کنیم که این امر باید در جامعه نهادینه شود.
وی اظهار کرد: کشورمان به برکت خون پاک شهدا هم‌اکنون حرف‌های زیادی برای گفتن در مقابل دشمنان دارد و دشمنان ترس و واهمه‌ای مضاعف دارند و از این که نمی‌توانند ذره‌ای به خاک کشورمان تجاوز کنند ترسشان بیشتر می‌شود.
فرمانده ناحیه عشایری استان اردبیل افزود: از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و پیاده‌روی و دیگر برنامه‌ها اشاره کرد.
فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: انتقال روحیه ایثارگری‌های شهدا به نسل امروز مولفه اصلی هفته دفاع مقدس است که این مهم در جامعه باید نهادینه شود.
انتهای پیام

captcha