آغار به‌کار نمایشگاه تجسمی ویژه هفته دفاع مقدس در طارم
کد خبر: 3749506
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

آغار به‌کار نمایشگاه تجسمی ویژه هفته دفاع مقدس در طارم

گروه فرهنگی ــ رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم ضمن تأکید بر حفظ و انتقال فرهنگ شهدا گفت: نمایشگاه آثار تجسمی ویژه هفته دفاع مقدس در دبیرستان فاطمیه شهر آب‌بر افتتاح شد.

آغار به‌کار نمایشگاه تجسمی ویژه هفته دفاع مقدس در طارمیعقوب رحمانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم در گفت‌وگو با ایکنا، از زنجان، عنوان کرد: نمایشگاه آثار تجسمی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی با همکاری اعضای پروژه مهر و بزرگداشت هفته دفاع مقدس در طارم آغاز به کار کرد.
وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، ادامه داد: امروز و با شرایط خاص کنونی بایستی یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس زنده نگه داشته شود و اهداف بلند آنها برای نسل جدید تبیین شود. 
رحمانی با تأکید بر اینکه عزت انقلاب اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است، تصریح کرد: امروز کشور با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت استوار است.
وی یادآور شد: این نمایشگاه در دبیرستان فاطمیه با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی سپاه برگزار شده و تا آخر هفته دایر است.
این مسئول زنده نگه داشتن آرمان‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید را از اهداف این برنامه‌های ارزشی برشمرد و افزود: به منظور تداعی فضای محیطی دوران دفاع مقدس مناطق مختلف جنگی نظیر، سنگر شبیه‌سازی شده است و وصیتنامه شهدا همراه با مشخصات آن و تصاویر به نمایش در آمده است.
انتهای پیام 
captcha